sobota, 25 kwietnia 2015

Social Media Book Tag



Ostatnio zostałam nominowana do Social Media Book Tag przez Alicję. Dziękuję za nominację! Znalezienie odpowiedzi na część z tych pytań było bardzo uciążliwe, ale udało się i jestem z tego bardzo zadowolona. Zapraszam do czytania!


1. Twitter. Twoja ulubiona krótka książka.


Oskar i Pani Róża, Oskar i Pani Róża, Oskar i Pani Róża! Była to moja lektura szkolna, oglądałam też film. Z chęcią przeczytałabym ją jeszcze raz, gdybym tylko miała taką okazję.

2. Facebook. Książka, którą przeczytałaś tylko dlatego, bo czułaś presję ze innych

Jedyne, co przychodzi mi na myśl, to lektury szkolne. A nie! Dotyk Julii autorstwa Tahereh Mafi. Wszyscy mi polecali, przeczytałam i zakochałam się


3. Książka, którą przeczytałaś zanim to było popularne.


Nie mam takiej książki. Praktycznie wszystko, co czytam, jest już w jakimś stopniu sławne, przez co mogłabym zaliczyć je do drugiego punktu. Nigdy nie będę na bieżąco z nowościami, niestety.

4. MyScape. Książka, której nie pamiętasz, czy ci się podobała, czy nie.

Do tej kategorii wybrałam książkę Czerwone Krzesło autorstwa Marcina Maleszki. Czytałam ją w wakacje, kiedy byłam nad morzem i szczerze mówiąc mało z niej pamiętam, ale przypominam sobie, że była zbyt dziecinna. Mimo to nie miałam innych książek i czytałam tę. Cóż, trudno się mówi. ♡

5. Instagram. Książka tak ładna, że musiałaś zrobić jej zdjęcie. 

Rzadko kiedy robię zdjęcia książek, ale wybrałam taką, która jest ładna i przynajmniej raz byłą fotografowana. Dotyk Julii idealnie wpasowuję się w tą kategorię.

6. Youtube. Książka, której ekranizację chciałabyś zobaczyć.

Flip Martyna Bedforda. Byłby to przyjemny, młodzieżowy film, opowiadający o życiowych wartościach, a przede wszystkim z wątkiem podróży (teraz większość młodzieżówek go ma).

7. Goodreads. Książka, które poleciłabyś wszystkim. 

Zdecydowanie Książę Mgły Carlosa Ruiza Zafóna.


Miłego czytania! 

4 komentarze:

  1. Ja z ekranizacji chętnie zobaczyłabym Czerwoną Królową, biorąc pod uwagę jej popularność nie wykluczone, że pojawi się film...
    Też uwielbiam Dotyk Julii (a przeczytałam już wszystkie części :( )

    Pozdrawiam
    http://zakladkarecenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że odpowiedziałaś na ten TAG. :D Ciekawe odpowiedzi i chyba powinnam wziąć się za Dotyk Julii, ponieważ coraz więcej osób wyraża się o tej książce pozytywnie :)
    A no i również uwielbiam Oskara i Panią Różę. Najlepsza lektura ever!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy tag :D podobny nieco do doggy book tag :)
    http://booklover-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Social media to przyszłość dzisiejszego marketingu i wielu nowo powstających firm. Dlatego wielu influencerów przeszukuje agencje influencer marketing oraz nawiązuje z nimi współpracę w celu zyskiwania nowych zleceń/ postów sponsorowanych.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za tak wiele miłych słów, które mi piszecie! Nawet nie wiecie, ile to dla mnie znaczy ♥